06 kwietnia 2009

Zmiany zmiany...

i deszcz.

Wróciłam do SL po przerwie internetowej (dodatek do poprzedniego posta napisałam Dexowi smsem) i zastałam pustynię z jakimiś szkaradnymi budynkami. Poza pałacem bo pałac Talishy jest ogromny i mroczny jak sama Cesarzowa. Jako przeczulona na primach zaczęłam sprawdzać budynki niejakiego budowniczego i myślałam, że dostanę zawału. Ani to ładne a jakie primożerne! I nic do gotyku nie miało ani do viktoriańskich budowli.

Poznałam też nową władczynię. Piłyśmy kawę po męczącej wędrówce i poszukiwaniu budynków. Na zdjęciu można podpatrzeć fragment Wieży Strażników. Kto chce zostać strażnikiem lub strażniczką Cesarstwa może zgłaszać się do Kaldimir Dagger. W przypływie chęci pracy zrobiłam w paincie plan z głównymi obiektami - resztę wspólnie z Dsx pod wzrokiem Talishy układaliśmy pudełeczkami. Które jest czym nie zdradzę, dowiecie się po otwarciu. Pracy było sporo... Lataliśmy nad simem i wisielismy nad nim nawet klilka godzin (szczególnie jak malowałam w paincie obrazek tak, żeby zachować proporcje.) Jak udało się wywalczyć pub ^^ zaczęliśmy latać po sklepach w poszukiwaniu mebli. Ja marudziłam na to, że dużo primów, a Dsx jak zwykle pozował sam sobie ;p

Ayumi pokazała mi sklepik (jest prześliczna musicie mi wierzyć na słowo) i uparłam się, że muszę tam wejść (wymaja Payment Info Used). W międzyczasie szarpania się, żeby mi zaakceptowało kartę itd. polegiwaliśmy sobie na pikniku co prawda już wielkanocnym :) Przyszedł do nas ogromny smok i prezentował największa wielkość jaką posiada ;) Talisha pozostawiła po sobie deszczyk co byśmy nie zapomnieli, że ona trzyma władzę więc dodała pioruny gratis. Ale Andari wymyślił świetny piorunochron i osłonkę. Kamień chyba nie przewodzi prądu? ;)


W nocy pod wpływem rozmowy MaxJamesa i Jozola powstała stronka www.pitu-pituslowe.blogspot.com będą tam śmieszne picki. Można je do nas nadsyłać w notecard. Można też jak ma się konto na gmailu napisać i wyślę zaproszenie. Śmieszne teksty bądź genialne pomysły powinny mieć zgodę osób, które mają to w pickach i ew. biorących udział. Nie musi być podane nazwisko - jeśli ktoś nie chce (ja w pickach nazwiska kasuję, żeby mi nie zajmowały znaków) - i nie powinny nikogo obrażać. Żadnych obraźliwych i naruszających czyjąś godność nie umieścimy. MaxJames ma prawa administratora, ponieważ ufam jego wyczuciu taktu :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner