25 kwietnia 2009

Ratujmy Polską ziemię, tak szybko odchodzi....



Przyjaciele!

Ze względu na moje niedopatrzenie i złe zrozumienie przepisów opłat za tier zamiast miesiąca okazało się, że zostały nam 24 godziny. Do jutra do 14 musimy zapłacić Linden Labs 100 000 LS. Z czego udało nam się do tej pory uzbierać
70747.


(aktualizuje dane jak najczęściej)

Ta akcja jest jednorazowa, bo zgodnie z planem, mając do dyspozycji jeszcze miesiąc uda mi się uzbierać na tier samodzielnie. Niestety teraz, jeśli nam się nie uda to ziemia przepadnie na zawsze...

I wszystko jedno jak ją nazywamy... Republika, Cesarstwo czy Dom. Wszystkich proszę o pomoc.

Na środku simu stoi różowy królik, a my siedzimy obok gotowi odpowiedzieć na wszystkie pytania.


Talisha Daviau




Jeśli nam się nie uda... Nie! Nawet tak nie myślcie!
Przybądźcie! Każdy datek jest ważny!

http://slurl.com/secondlife/Polska%20Republika/123/112/23


Natomiast ja od siebie chciałam powiedzieć, że jestem w pozytywnym szoku, że w SL są tez Ludzie przez duże L. Zebraliśmy 73% z całości! Cieszę się, że praca wielu osób które włączyły się w szukanie darczyńców nie poszła na marne! A wielu z nich całą noc z soboty na niedzielę szukało, rozmawiało i przylatywało do króliczka żeby wrzucić to uzbierali.

Jesteście wielcy! Dziękuję Wam w imieniu osób, które się przyczyniły do pracy i szukania.

Niech żyje Cesarstwo (PR) i obie moje ulubione dotychczasowe władczynie Uzi i Talisha 

2 komentarze:

filczyk pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Little Elf in WonderLand pisze...

Już się wszystko udało. Opłacone ile się udało, resztę tak czy siak trzeba będzie zapłacić - pożyczkę pewnie. Szczegóły u Talishy.

DZIĘKUJE WSZYSTKIM. JESTEŚCIE WIELCY ZE W OGÓLE TAKA SUMĘ UDAŁO SIĘ UZBIERAĆ!

:)

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner