27 maja 2009

Włóczenia sie ciąg dalszy...

Ponieważ cierpliwie czekałam, a są dni kiedy cierpliwa nie jestem... To sama ujawnię jakiego talenciarza przyszłego rynku mody in Second Life skrywa świat Linden Lab. Taleniarz oczywiście znając jego obsesje to zamiast za posta się wziąć to w Sims 3 gra, więc ja napiszę sama. Co by jego łapki się nie zmęczyły i nie zapuchły czasem.

Obudziłam się oczywiście w Primal Sin. I oczywiście siedział tam jeden z moich ulubionych smoków oraz jeden mały krokodylek. Andari sie przebierał, że aż mnie zaraził tym przebieraniem. Zgadnijcie gdzie jestem ;)


Spytacie co z naszym talenciarzem? Otóż... Zaczęło się od tego że Elf zabłądził na Sim Tempura. Jesień, liście, woda, podusie do medytacji, kanapy pod drzewem, ruiny, gdzie można sobie wypic herbatę przy mini stoliku... Mały domek, gdzie można wspólnie pomedytować z dala od wiatru czy tez komarów. Po prostu cynamonowy raj.

Lagi jak na mój komputer straszne. Gorsze niż w Avilion. Na minimapie rój zielonych kropek. Ludzie tam po prostu siedzą, spacerują, medytują. Na voicu słyszałam jakby ktoś przy czymś na kształt yogi dawał instrukcje. W innym miejscu para zakochanych. No raj po prostu. A te kanapy pod drzewami są cudownym miejscem na odcięcie się od wszystkich. Słońce, liście, drzewa... Czego chcieć więcej?



Kiedy to się Elf radośnie huśtał nagle dostał zapytanie na IM: Chodź mi pomożesz z butami. Klikam teleport. Patrzę. Męski sklep. Na środku skróliczony Desio. W garniaku. Desiu, aleź Ty wolisz damskie ciuszki. Nie oszukuj się. Chodziło o buty. Stał wybierał. Elf patrzy. Widzi fajny widok obok sklepu. Chodź tu stań. Potem nastapiło mnóstwo instrukcji, których przytaczać nie będę co by nie zanudzać czytelników.

Fakt faktem jest taki, że wyrósł nam młody kandydat na modela. Trochę emowaty, ale jednakże elegancki. Z fajką w zębach. Nic tylko dzieciom bajki opowiadać. Może jakaś królicza Pani szuka męża? Namiary chętnie podam na PW. :D


Myślę, że nasz model pozdrowi drogich fanów i fanki jak tylko odbierze poród w Sims 3.

1 komentarze:

Queeness pisze...

Ile już dni ten poród trwa? Mnie za moment młody sim kipnie ze starości, a ten jeszcze poród odbiera... I fakt, elegancki królik z niego.

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner