06 maja 2009

First Life in Her Eyes...

Wystawa jest częściowo dostępna już od wczoraj, jednak niespodziewane wydarzenie w RL kazało przerwać pracę nad wystawą - utknęłam na trasie na kilka godzin w korku. Dzięki pomocy Dsx Viking i współpracy z Lil wisi już część fotografii. Myślę, że już od dziś wieczorkiem wystawa będzie dostępna w 100%. Fotografie są piękne. Z dłonią na sercu mogę powiedzieć, że warto, bo sama miałam przyjemność być przez Lilit W Forst Life fotografowana. Ona czyni cuda z prostej rzeczy. Świetnie wydobywa detale, piękno... Z resztą zobaczcie sami. Oto przed Wami moja RLowa siostra, artystka, która poza fotografią pięknie rysuje, interesowała się swego czasu tańcem, a obecnie studiuje bardzo szlachetny kierunek jak jej siostra ;) Zapraszam! :) Mam nadzieję, że wpadnie wieczorkiem i będzie mogła z Wami porozmawiać.

Lilit Ametza o sobie:
Widzę świat swoimi oczami, lubię wydobywać piękno z miejsc, rzeczy, ludzi, w których inni tego nie widzą, nie dostrzegają.. Fotografią się interesuję 4 lata i staram się pogłębiać swoją wiedzę. Uwielbiam robić zdjęcia w First Life jak i w Second Life.. Mój doping to cukry, dropsy owocowe, skitlesy i galaretka w cukrze. Wykonałam pierwszy projekt i podkład logo Pub'u Rainbow & Zyna.


Zapraszamy serdecznie!

TUTAJ

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner