29 maja 2009

Gdzie ten grzyb?

Eve poganiała mnie z pisaniem postu..a ostatnio nawet i zmotywowała . Bardziej problem polegał na braku pomysłu niż na lenistwie. W poszikiwaniu inspiracji udałem się do Wrocławia..do lokalu o nazwie ,,Zdarta Płyta".
Dlaczego tam? Bo zostałem zaproszony :) Niestety to nie moje klimaty i dodatkowo strasznie ciągnęło mnie do mojej budowy. (Zacząłem budować z powodu nudów i z chęci zbudowania w przyszłości budynku dla reaktywowanego Cameleon Pub-a może jeszcze inaczej to nazwę :) ) Max okazał zainteresowanie wiec mu pokazałem co wyprawiam.
Pokazałem mu też co robię gdy skończę budowę czegoś.
Co to będzie? Jakiś klubik, pubik czy coś w ten deseń.
Wątpię by na użytek własny...bo na użytek własny planuje następny projekt...to raczej sprzedam.
Dziękuje za poświęcenie mi swego cennego czasu :D
Podpisano
D.V.Grzyb

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner