02 marca 2010

Złodzieje.


Złodzieje pieprzone. Przejrzałam tę stronkę. NIGDZIE NIE PISZE, ŻE PRZY ZAKUPIE PIERWSZEGO MIESIĄCA AUTOMATYCZNIE PRZYWALA TO GÓWNO JAKO SUBSKRYPCJE I SAMO SOBIE POBIERA KASE.

Nie mam zamiaru się poddać. Sześć dych piechotą nie chodzi. Kurwa mać.

           Edit:

Bo nie stać mnie, cholera jasna, na jakiekolwiek głupoty. Za tyle kasy to ja mam: 
  • od groma jedzenia dla nas starczającego na tydzień;
  • karme/kontener/drapak/kuwetę zamykana dla kotów.
Poza tym NIENAWIDZĘ jak mnie się naciąga. I nawet nie informuje słowem, że mi się pieniądze ZABIERA Z KONTA. Przede wszystkim uważam, że powinna być informacja PRZED. Ba, powinno być, że jak chcesz to SAM ustawiasz jako płatność. Z konta, a nie na jakiś stronkach.

A obiecałam sobie się nie denerwować tym, że cały czas jest ciężko z kasą... >.< Delikatnie mówiąc.

Shit, shit, s h i t, SHIT, S H I T!

7 komentarze:

Queeness pisze...

Ich obroną jest fakt, że nie wcisnęłaś przycisku Cancel na stronie z subskrypcją.

Drevni Kocurek ^^ pisze...

Ale nie zmienia to faktu, że powinno być to napisane na tyle czytelnie, żeby każdy wiedział, że zaczepia sobie pasożyta na koncie bankowym.

Drevni Kocurek ^^ pisze...

GÓWNO. NAWET NIE RACZYLI SIĘ ODNIEŚĆ DO MOJEGO TEKSTU, METODĄ CRTL + c A POTEM v WKLEILI TO SAMO.
NIENAWIDZĘ ICH!!!

Morri pisze...

Pewnie ten mój komentarz również zostanie usunięty, ale jak wcześniej napisałam, wszystko jest napisane przy kupowaniu konta pro. Wybiera się sposób opłaty, po przekierowaniu PayPal, karta kredytowa, czy cokolwiek innego prosi o potwierdzenie subskrybowania płatności. Dokładnie tak samo jest w przypadku konta pro w SL, czy opłat za ziemię. Nie widzę powodu do rzucania stekiem wyzwisk. Poza tym w drugim punkcie napisałaś, że wiedziałaś o subskrypcji zaraz po tym, jak napisałaś, że o niej nie wiedziałaś. Nic dziwnego, że napisali Ci maila zgodnego z procedurą. Dostają takich setki dziennie.

Drevni Kocurek ^^ pisze...

W drugim punkcie napisałam, że nie miałam na czas dostępu do neta i że jakbym wiedziała to bym nie zdążyła wyłączyć. Przynajmniej tak mi Translator to przetłumaczyc miał.

Drevni Kocurek ^^ pisze...

PS. Nie usuwam Twoich komentów ;p

Little Elf in WonderLand pisze...

Jak im dopiszę coś takiego będzie ok?

Ps. I use to write messages to you the Google Translator. My friend told me that they made a terrible mistake! Regarding 2 correction: I did not have access to the Internet. I did not know that it is a subscription. But! Had I know this is not stopped before the time of payment. Because my internet NO WORK.

I am Polish. My English to be very weak. I apologize for the problem.

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner