01 marca 2010

OpenSim start!

Udało się odpalić! Toteż już zrobiłam pierwsze zdjęcia :)
Wszystko śmiga na full detalach ;d



Zdjęcie pomniejszone, bo mam małą prędkość neta i wieczność by się wczytywało. I błagam nie nabijać się z ubogości wyglądu mojego avatara.

Nie wiem tylko jak zmienić, żeby primy nie były "przechodzące", bo normalnie sobie avatarem przez nie moge przechodzić, a przecież nie ustawiałam ich na Phantom... Ech.

Dla niewiedzących jak odpalić OpenSima powiem tylko, że wszystko trzeba zrobić, cojest w PDFie napisane na stronie opensim.pl :)

Teksturki ma mi Desio podesłać, a teraz korzystam z tekstur ScrappingMar, całkiem fajne są, mimo, że zrobione z przeznaczeniem jako tło do szablonów.

Pozdrawiam ;3

3 komentarze:

Queeness pisze...

W pliku opensim.ini ustawia się niektóre opcje. A ja na innej wersji OpenSimu spróbuję się zalogować, ale ciągle wyskakuje mi "Unabled to connect"

A teraz czas na nieco techniki:
meshing = Meshmerizer
physics = OpenDynamicsEngine
welcome_message = "Witaj w OpenSim"

Pierwsze pozwala na przechodzenie przez wydrążenia w primach, a drugie ustawia ich fizyczność, czyli nie przechodzisz przez primy. Ostatnie to taki bajer przy ładowaniu, czyli zmieniamy sobie napisik powitalny.

http://opensimulator.org ma nieco techniki opisanej i dokładnie ta fizyczność jest tam ukazana.

Dla bezpieczeństwa wykonaj kopię pliku opensim.ini

Drevni Kocurek ^^ pisze...

No dobra, a jak ustawić Polski język w tym Viewerze?

Queeness pisze...

Hippo niestety ma tutaj wadę. Pomimo możliwości wybrania języka polskiego... nadal jest angielski.

Ale możesz zadowolić się obiektami do 10 metrów i mieć polski viewer - klient SL z lekką modyfikacją skrótu, czyli dodatkowymi parametrami.

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner