03 marca 2010

Nocne powroty.

Dzięki temu, że w tym miesiącu od dwóch dni po północy do dziewiątej rano, mój transfer na iPlus wynosi 100gb (jak dobrze, że to jest darmowe!)... mam szansę w tychże godzinach być w SL! Tylko czy mi ktoś zechce towarzyszyć po 24?

Aż głaskałam mojego avatarka przez monitor, jaki on śliczniusi...

Jednak... Mam starego klienta i po nocnym teście mam kilka wniosków:
  • - tną się animacje nieba i wody
  • - niedoczytują się sculpty - pozostają kulkami szarości
  • - niedoczytują się obiekty ze zwykłych primów
  • - niedoczytują się tekstury
  • - moje AO się wiesza
  • - kamera nie chodzi płynnie, obraz się przesuwa klatkami
  • - na liście kontaktów nie widziałam kto jest online - brak ikonek
  • - udało mi się teleportnąć
  • - w 10 min zjada mi 20MB z licznika - a wszystko wygląda jak powyżej
  • - po 20 minutach licznik skakał następująco: 30,20 -> 30,22 czyli 00,02 mb na sekundę

Może dziś znów pogrzebię w ustawieniach, ale że nawet klient się ciął to nie wiem czy nie będę zmuszona do 2.0 zaktualizować.

HOWGH!

1 komentarze:

Daro Spitteler pisze...

Nie do 2.0 to tragedia ^^' jakbyś zaczynała od nowa ;D przygodę z SL :D lepiej jak jest możliwość to z strony SL-a wersje 1.XX pobrać :D
Ja z resztą używam Emeralda ;D

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner