23 marca 2010

Poszukiwani i poszukiwane. Oraz refleksji kilka.

Dzięki Maxowi zajrzałam na secondlifowe forum. Nie muszę pisać jakie, bo pewnie każdy kojarzy. Max mi doniósł, że jakieś bany w SL lecą to sprawdziłam czy mi avatar działa. Działa, więc konto mam. Weryfikację wieku robiłam przy zakładaniu, więc mam nadzieję, że mnie się nikt nie czepi, bo nie mam kasy na telefony ani dobrze działającego neta na wymienianie listów z polskim supportem.

Otóż to i na tym forum zauważyłam wpis Czesiu Burgera. Czesiu! Jak masz konto w IMVU to koniecznie mnie znajdź. :) Mimo ostatnich rozmów to jakoś tak... Stęskniłam się. ;) Jak i za innymi znajomymi z Second Life. Więc jeśli macie konta w IMVU to ujawniajcie się! Ja się zwę EveAmarantine, od kwietnia z dopiskiem Guest zapewne (bo nie będę aż tyle płacić tylko za imię, a na darmowe creditsy są inne sposoby).

Postanowiłam skorzystać z tych 5000 za VIPa, skoro już nie udało mi się z nimi wyprosić o oddanie złotówek. (Po ostatniej prośbie o zwrócenie pieniędzy, bo po prostu nie dopatrzyłam i wytłumaczyłam trudnym dostępem do internetu osoba z supportu nawet nie raczyła mi odpisać tylko zrobiła Closed na wątku. Ech...) Swoim starym zwyczajem z SL'a poszłam od razu na zakupy. Bo zawsze w SL'u jak nie było mnie dłużej to po powrocie szłam kupić sukienkę na pocieszenie... :)

Tym razem wyszukiwanie w sklepie zaowocowało kolejną ulubioną kreatorką sukienek. Mam już, więc dwie ulubione. Przybyła rzecz jasna sukienka z pelerynką, sukienka, nowe włosy, drugie włosy i wisiorek. I jakoś tak stwierdzam, że mi się bardziej mój avatar z IMVU podoba niż ten w SL'u. Szkoda tylko, że nie ma piegów, ale... Może jakiś skin piegowaty się jeszcze znajdzie. ;p

I tu muszę podkreślić, że IMVU tym swoim automatycznym dopasowywaniem ubrania oraz możliwością przymierzenia przed zakupem - no rozwala. Po prostu rozwala. I tym pokoikiem darmowym tylko dla mnie, prywatnym, osobistym... No kurczę, Linden Lab, wybacz, ale Was przebija o głowę. Jeszcze jak spojrzeć na te chore ceny to już całkowicie!

Poza tym odnoszę wrażenie, że się SL wypala. Pojawiają się w IMVU osoby, które znam z SL'a. Coraz więcej... Nawet Desio ostatnio mówi, że SL go wkurza, jest nudne, zabiera dużo czasu. Powiedział nawet, że się źle czuje jak do niego wchodzi. Wcale się nie dziwię. Sama mam jakąś taką niechęć... Czytam SL News regularnie i... Tylko mi ręce opadają. Likwidacja polskich miejsc tylko dobiła to, co z SL'em się ogólnie dzieje.


I na koniec muszę się do czegoś przyznać. Desiu... Wybacz... Że ostatnio zjadłam Cię dwa razy. Raz jedząc chipsy z tobą w śmietanie (Borowiki w śmietanie) i potem jedząc pizzę z tobą (pieczarkami)... :( Co ja poradzę, że, kurde, Cię lubię? :(

;)

4 komentarze:

Queeness pisze...

Przynajmniej przy braku Second Life pozostaje nam jeszcze OpenSimulator albo The Sims 2.

Drevni Kocurek ^^ pisze...

Albo zestaw wszystkich części The Sims. :) To dopiero będzie bajer :p Tylko niech się ten nowy miesiąc zacznie i nowy limit...

Queeness pisze...

The Sims to słabe jest... The Sims 2 jest lepsze... Mam komplet wszystkich dodatków i akcesoriów. Oczywiście tylko te oficjalne, bo z tymi nieoficjalnymi lekki problem. Chyba z 5 nazw znalazłem, ale są też jakieś, które polskie ministerstwo edukacji zabroniło, hehe (a raczej jedne jest taki dodatek i ja go chcę)

Info o ostatnich dodatkach (czyli te, które w napędzie trzeba mieć):
The Sims Abrakadabra
The Sims 2 Rezydencje i Ogrody Akcesoria

Drevni Kocurek ^^ pisze...

Tyle, że Talishy komp nie udźwignie więcej niż góra 3 dodatki the Sims 2. Może akcesoria same (meble ciuchy) to jeszcze by się udało, ale bajery jak Osiedlowe życie itd. to już nie. Za słaby sprzęt.

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner