04 marca 2010

Popsuła mi.

Wczoraj wieczorem Tali mi popsuła wszystko! ;p

Przeżyłam właśnie szok. Mianowicie zrobiła zimową teksturę zamiast trawnika.

I postawiła 2 primowe igloo, 2 primową tabliczkę i chyba 2 primowa choinkę...
Z czego tabliczka i igloo to jej dzieło.

Mam ochotę jej to usunąć, ale... Będę łaskawa.



Oto zdjęcie jakie odważyła sobie zrobić Zakłucicielka Wiosennego Klimatu na OpenSimie o nazwie WonderLand :)

Czy da się jakoś na OS avatara do normalności wyglądowej doprowadzić? Bo aż oczy bolą jak się na to patrzy... Tzn na avatary przez Hippo.

Da się może tym swoim SLowym jakoś wejść?

PS. Desiu, wiem, miałam powiedzieć jak wejść przez Viewera na swój region. Jako, że teraz padam na twarz to podpowiedź Ci dam taką:

 

Nic innego niż w PDFie na opensim.pl, ale mam nadzieję, że czytelne i wystarczy :)

2 komentarze:

Queeness pisze...

A nie byłoby łatwiej, gdyby Tali miała swój region? Można łatwo założyć. I to nawet przy wyłączonym serwerze.

A poza tym jest coś takiego jak kopia zapasowa (backup).

A co do wyglądu, to ja też za każdym uruchomieniem serwera muszę sima ubierać we wszystko od początku. A primowych rzeczy nie polecam, bo przy zmianie regionu mogą się... zepsuć.

Ale ja to mam tylko jakąś starą wersję, więc może w nowszej jest to poprawione.

Drevni Kocurek ^^ pisze...

Próbowałam z nim dziś znów to uruchomić... Nie działa mu ;/ A zrobił wszystko to samo, co ja, żeby założyć region i się zalogować... Nawet instalował serwer jeszcze raz. Ech... Nie wiem co jest nie tak ;\ to dziwne...

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner