02 lutego 2010

Dlaczego nie grzyb?

Jako, że Deś ma ferie to go dorwałam w IMVU i nakłoniłam na zwierzeń. Przy czym zrodził się pomysł wywiadów z SLowiczami przebywającymi w IMVU. Postaram się zamieścić jak najwięcej ich wypowiedzi oraz zdjęć. Zacznijmy od Desia znanego w SL jako Dsx Viking a w IMVU jako Desioslaw.

EveAmarantine: Desiu opowiedz swoje wrażenia i przeżycia jakie masz związane z IMVU :)
Guest_Desioslaw: uuu Eve. Moje przeżycia są bardzo pozytywne,ale i miałem do czynienia z niemiłymi ludźmi... co nie zmienia faktu,ze wreszcie stałem się bożyszczem kobiet :D nie wiem co widza we mnie. Może podoba się im moja głowa? Ale trochę odbiegłem. Jestem bardzo mile zaskoczony IMVU
EveAmarantine: Zaraz się zajmiemy Twoimi przemianami, spokojnie :D
Guest_Desioslaw: wiem,ze cały świat będzie mnie czytać zatem dam rade SL'owicza. Nie należy porównywać tego świata do świata second life. To tak jakby porównywać chleb z dżemem do silnika traktorowego. W sumie,więcej tu osiągnąłem po paru dniach niż w sl'u po 2 latach. mam własny pokój,kochającego psa,  markowe ubrania i stos fanek :D dostałem tez możliwość pomagania przy prowadzeniu jednego z chat room'ow oraz propozycje zorganizowania wykładów :)
EveAmarantine: A teraz zajmijmy się Twoim avatarem. Dlaczego nie grzyb?
Guest_Desioslaw: Z bardzo prostego powodu. Nigdzie nie można takowego dorwać,a sam nie mam możliwości wykreowania sobie takowego :( nawiasem pisząc, grzyb i tak jest na długotrwałej emeryturze i nie wiem czy jeszcze wróci
EveAmarantine: Doszły mnie słuchy, że SL także nie jesteś już grzybem, era grzyba minęła?
Guest_Desioslaw: Tak jak pisałem wyżej. Grzyb jest obecnie na urlopie,którego końca nie widać, co nie znaczy,ze nie wróci.Jestem osobiście zmęczony nim, będąc bardziej humanoidalnym mam większą swobodę ruchów i przy strojeniu się :)
EveAmarantine: A co myślisz o opcjach jakie są tutaj a nie ma ich w SL?
Guest_Desioslaw: Są fajne to prawda np. możliwość posiadania własnego pokoju jest prześwietna. Przypasowywanie ciuchów przed zakupem również jest genialna opcja. Ale mimo wszystko nie zamieniłbym tego wszystkiego na taka swobodę jaka oferuje mi sl :) nawet jeżeli wszystkie zakupy są robione w ciemno i jestem bezdomny to nic nie stoi mi na przeszkodzie bym sam mógł sobie coś zrobić :) nie posiadam konta vip w IMVU zatem nie mam tu takiej możliwości
EveAmarantine: Dobra a co myślisz jakby te opcje były także w SLu?
Guest_Desioslaw: myślę,ze to nie byłby mój kochany second life wtedy. Wszystko byłoby latwe i proste,a ja nie lubię jak jest za łatwo :) o wiele więcej zabawy mam walcząc z trudnościami i przeciwnościami losu i dużo wieksza satysfakcje :)
EveAmarantine: DLACZEGO PTAK? :p
Guest_Desioslaw: ptak! Dlatego ptak,bo nie było grzybów i królików,a poza tym wygląda przefajowo :P
EveAmarantine: Czy chcesz dodać coś od siebie na temat IMVU? :P
Guest_Desioslaw: hmmm. Ludzie tutaj są trochę inni niż w sl'u. Tutaj panują zdecydowanie młodzi ludzie jak ja,ale ja zdecydowanie lepiej odnajduje się w trochę dojrzalszym towarzystwie :P
EveAmarantine: Całkiem sporo tutaj jest dorosłych ludzi zachowujących się jak piętnastki czy to nie tak jak w SL?
Guest_Desioslaw: w slu piętnastki starają się uchodzić za dorosłych :p
EveAmarantine: a porównując sl i imvu jest jakaś różnica w grafice wg Ciebie? Guest_Desioslaw: ogólnie sl ma lepsza grafikę,ale imvu ma wszystko płynniejsze
EveAmarantine: O mam pytanie, co byś stąd przeniósł do SLa?
Guest_Desioslaw: to bardzo dobre pytanie...hmmm moze mój pokoik,bardzo mi sie podoba :)


No więc to sa odczucia naszego Grzybka, który ma branie w clubach, co widać po jego fotce profilowej (u samej góry) i dopisku cytatu: "ahh !!!!!!!!! its a bird man"... =)

1 komentarze:

Motylek pisze...

Też chcę wywiad :D ;p

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner