29 stycznia 2010

Gdzie ten Elf...

Ano gdzieś w odległych światach, gdzieś, gdzie ma swój osobisty pokoik, do którego może zaprosić każdego. kogo zechce... Gdzieś, gdzie mu net baaardzo mały wyrabia i mu wszystko śmiga, mimo minimalności prędkości... Gdzie dokładnie? Spróbujcie zgadnąć. A jeśli ktoś chce dołączyć to podajcie maila w komentarzu... :p

Na początek pokażę kilka zdjęć. Kto na nich jest to nie zdradzę, bo nie wiem czy mi wolno. wystarczy, że bezkarnie zdjęcia robiłam, hehe.
 

Na pierwszych zdjęciach jest nieco kwadratowo, bo dopiero potem odkryłam ustawienie lepsze grafiki i mi wygładziło wszystko ślicznie. 
W sporym skrócie powiem tak:
  • póki co lagów nie zauważyłam większych niż w SLu - gesturki z opóźnieniem, wczytywanie elementów powoli - norma;
  • zakupy po prostu boskie - można przed kupnem przymierzyć a potem ewentualnie kupić lub nie, nic w ciemno;
  • kupowanie kasy konkurencyjne do Podexa ;p bo za 10 zetaz  komórki mamy 1400 =), a sporo można za to kupić...
  • i mam swój osobisty, kochany, boski pokoik ZA DARMO! ;3
Na koniec kilka innych fotek i SERDECZNIE ZAPRASZAM! :)
Kto zgadnie niech szuka EveAmarantine ^^







Są to zdjęcia robione przez clienta i wrzucane na profil na www, ale niestety jak widać po przetworzeniu na JPG się jakość popsuła... Screeny najlepiej w PNG, ale niestety tych blogger mi wczytać nie chcve zbytnio szybko. Lepiej zobaczyć to na żywo. 
Jeśli chodzi o crashe i niedziałanie serwera to się przekonałam, że jednak nie istnieje nic idealnego... Cóż... Życie. Ale jak w przypadku SLa - warto mimo to! ;)
Mam dużo miejsca na kanapie... i chętnie się nim podzielę.

2 komentarze:

TalishaDaviau pisze...

Zaznaczyć jeszcze muszę, że net nam chodzi z prędkością 32 kb/s!!! Więc kosmos jakiś! A do tego komp 1024 RAM, GeForce 7600 GT i Celeron 2600 MHz jednordzeniowy! W SL było ciężko a tu wszystko płynnie na maksymalnych ustawieniach. Do tego wszystkiego nic nie ogranicza nas primami.

Zapraszam serdecznie i polecam!

Anonimowy pisze...

Proszę o nazwę tego klienta karman85@go2.pl , pozdrawiam

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner