04 lutego 2010

Nowy virtualny lepszy świat?

W świecie IMVU swoje gniazdko i rozkręcający się pomysł ma także znana nam Talisha Daviau. W związku z tym, że jej staż w Second Life był również długi zadałam jej kilka pytań na temat jej wrażeń i odczuć, co do nowej miejscówki pomysłów. Powodem jest nic innego jak internet z ograniczeniami. Zapraszam, więc do lektury:

EveAmarantine: Jakie są Twoje pierwsze wrażenia związane z IMVU?
TalishaDaviau: Ech... No więc jak zobaczyłam banner reklamowy to mówię "pewnie jakiś głupkowaty portal randkowy dla nastolatków. Ale z biegiem tworzenia postaci i poznawania świata przekonałam się, że możliwości jakie daje mi IMVU znacznie przewyższają w pewnych kwestiach możliwości SL'a! Gdyby tylko dopuścili moje sugestie ^^
EveAmarantine: Co sprawia że chcesz tu przebywać?
TalishaDaviau: Przede wszystkim to to, że większość moich przyjaciół z SL'a importowała się tu. Po drugie jest to alternatywa dla SL i zaspokojenie mojego nałogu virtualnego życia. Po trzecie rodzą się nowe możliwości, pomysły i plany na virtualną przyszłość!
EveAmarantine: Jak Ci się układa wirtualne życie w IMVU?
TalishaDaviau: Coraz lepiej. Posiadam konto VIP, zabrałam się z rozkminianie kreatora przedmiotów, *TD*Empire zaczyna się wreszcie rozwijać bez presji comiesięcznych opłat. Troche brak czasu przez pracę mi przeszkadza w pełnym rozwinięciu skrzydełek ale... life is life...
EveAmarantine: Jakbyś miała porównać SL'a do IMVU na co byś zwróciła szczególną uwagę?
TalishaDaviau: Uderzające podobieństwo. Pomimo tego, że wszystko jest inne to jednak takie samo :D Pewne rzeczy są lepsze tu inne tam,. Idealny byłby mix ;D
EveAmarantine: Czy jest coś co przeniosłabyś stąd do SL?
TalishaDaviau: ZAKUPY!! ^^ Hehehe, zdecydowanie zakupy tutejsza forma o głowę bije cały XStreet a już na pewno zalagowane sklepy in world. Oczywiście darmowe domki i brak lagów ogólnie. W SL przydało by się też więcej możliwości zdobywania darmowej kasy. Chęci na zakupy nigdy się nie kończą i ludzie i tak by wydawali masę pieniędzy na kupowanie lindenów.
EveAmarantine: Czy chcesz dodać coś jeszcze od siebie?
TalishaDaviau: Tylko tyle, że zapraszam serdecznie wszystkich do wspólnej zabawy! Wreszcie powstaje społeczność jaką sobie wymarzyłam w SL'u a co uniemożliwiły mi niewystarczające środki....
Jozol!, Kaldimir! Ludzie! :D

Zamieszczone fotografie przedstawiają "*TD* Empire, Exlusive Club" oraz herbaciarnię "Pod Żurawiem", a także mrrroczny domek Talishy, który jest pokoikiem zawieszonym wewnątrz jamy pełnej fioletowej lawy na samym dnie - robi wrażenie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner