27 sierpnia 2010

Last Chaos - kolejne polskie MMORPG

Ponieważ muszę w coś grać, jak Talisha jest w pracy to znalazłam całkiem przypadkiem Last Chaos. (Bo w Shayię gramy sobie jednocześnie, gdyż jak pisałam najłatwiej grupowo zabija się potwory.)

System operacyjny: Windows (R) Vista/ XP/2000
CPU: 1 GHz Intel Pentium III lub podobne
RAM: 512 MB
Pamięć: 700 Mb
Karta graficzna: GeForce2 MX/Radeon 7500 (lub podobna)
Stacja pamięci dyskowej: 4 x CD-ROM
Karta dżwiękowa: DirectX 9.0c compatible soundcard
Połączenie internetowe: 56 Kbps




Niewielkie wymagania jak na grę... Chyba. Ale po kolei. Najpierw wchodzimy na http://lastchaos.gamigo.pl/

Zakładamy konto. Pobieramy... Instalujemy... Czekamy aż się zaktualizuje i... Trochę to trwa, ale jak widać ze screenów grafika jest wybajerzona w kosmos - bardziej niż w Shayia, więc... Nie ma co się dziwić.

Odpalamy w oknie i... Są dwa serwery. Nie wiem czym się różnią, więc wybieram po prostu Ibres, a podserwer Ibres-6 (RPG). 

Teraz robimy Utwórz i... Wybieramy. Ja wybrałam Uzdrowicielkę. I zaczynamy grę...


No i tak to wygląda... Średnio mi pasi, że sterowanie za pomocą klikania w ziemię... I jakieś takie lekko nieczytelne wydaje mi się to, co mam na ekranie naciapane, ale... Zobaczymy.

Póki co jak ktoś ma ochotę niech się dołącza. postać moja nazywa się "EveAmarantine", a konto "eveamarantine" - jak coś...

A i Panowie koledzy macie do wyboru kilka postaci, ale przyznam szczerze, że nie zachwycają mnie te klasy.

WoW'a pobrałam triala, ale kurcze czy to musi być po angielsku? Kurcze... Tam jest rasa jaka by mi się podobała. Tak samo w Lineage II... ;(

Bo ja chciałabym grać po prostu Elfem tak jak w Shayia, a nie jakimiś podszywanymi pod elfie profesjami...

6 komentarze:

Morri pisze...

Gramy z Ando w WoWa. Realm: Sporeggar. Blood Elfy po stronie Hordy. Moje konto: Morri, Ando: Grinarou. Chcesz, to wpadaj, coś Ci mogę potłumaczyć. Chociaż na trialu pewnie będziesz chciała pograć Night Elfem, ale mam jakiegoś małego Dranei, więc mogę z Tobą pobiegać.

Daro Spitteler pisze...

eee Grałem i przestałem jakoś mnie LS made in PL nie zachwycił :P

Drevni Kocurek ^^ pisze...

Triala WoWa zobaczyłam i... *.*

Ile to kosztuje miesięcznie?

Motylek pisze...

Morri, Ando, no my byśmy pograły, i chętnie z wami. po stronie hordy :D Fajnie by było jakbyśmy dopasowali się klasami i profesjami :D

blaski pisze...

WOW kosztuje różnie, jeśli zależy komuś na pudełkach i płytach. Dla niezorientowanych WOW składa się (narazie, wczyszcy oczekujemy Cataclysmu) z podstawy i 2 dodatków (The Burning Crusade i Wrath of the Lich King). Kupując podstawę dostajemy 10 dni triala + miesiąc grania. Dodatki nie przedłużają ważności. Kupując to wszystko w sklepie, w pudełkach zapłacimy coś ok 50zł za podstawę i BC i ok 90zł za LK. Na stronie http://www.keye.pl/ możemy kupić same kody. Tanio i bezpiecznie. Tam też kupimy przedłużenie konta o 60dni za 72,9zł (w empiku za 109zł). Można się pokusić i poszukać wersji Battle Chest (Podstawa + Burning Crusade w jednym pudełku). Instalując podstawę WoWa wszystkie dodatki instalują nam się same z internetu w postaci patchy, więc de facto nie potrzebujemy potem żadnych płyt, tylko numery seryjne do odblokowania zawartości dodatków w grze. Małe podstawy znajdziecie na http://wow.battlenet.pl/

For the Horde!

Drevni Kocurek ^^ pisze...

Zdobyłyśmy Battlechesta :D

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner