26 sierpnia 2010

He, nie ma to jak nowy strój...

...Maga w Shayia. Misje są niełatwe, ale kurna. Tyle frajdy przy tym!



I inni gracze całkiem przyjaźnie nastawieni. Proszą np. o pomoc w zabiciu wilka, który jest jednym z głównych punktów misji, a później nie zapominają się tą samą pomocą odwdzięczyć.

Całkiem fajne to... Łączymy się w grupkę na daną misję, a potem rozklejenie i każdy idzie w swoją stronę... Ale jakoś tak wydaje mi się, że fajniej by było jakby Desio i Max jeszcze byli. W Sojuszu Światła oczywiście.

Swoją drogą jak o Sojuszach mowa... Sprawdzałam ten drugi sojusz. Oczywiście musiałam nowe konto dla tych testów założyć. I... Czary Pogan i Mag ma takie same. Czyli w zasadzie różnica tylko w otoczeniu np. roi się od pająków. I w wyglądzie postaci...

Mi się osobiście bardziej podobają postacie Elfa i Człowieka - jakieś takie ładniejsze fryzury i twarze. W Zjednoczeniu Furii jakieś takie sine (to chyba mrhoczne miało być) albo napakowane...

Oblukać można tutaj: http://pl.shaiya.aeriagames.com/pl/guide/races

2 komentarze:

Daro Spitteler pisze...

No ba wszystko co złe w grach MMO musi być czarne tudzież siwe i wszystko co kojarzy się , ze złem np czarna zastygła lawa jako podłoże itp itd :P
Trzymajta kciuki za mnie jutro xD:D

Drevni Kocurek ^^ pisze...

A znasz coś z Elfami fajnego? Ech... W Polskim języku najlepiej żeby było.

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner