30 sierpnia 2010

Elf Elfy odnalazł... czyli zaproszenie do WoW :)

O WoW słyszałam dobre parę razy... Nawet w programie tym o Second Life był pokazany. Wtedy wydawało mi się to, że to dla dzieci, a że byłam SL'em oczarowana to się nie interesowałam... Ale teraz czasy się zmieniły. Wg mnie Second Life się wypaliło. Mój avatar nie ma tam już swojego miejsca, a właściwie od upadku PR (czy też RP jak to niektórzy piszą ;) ) się tylko tam błąkał i coś próbował... Bez skutku.

A teraz powróciłam na swój komputer, który pamięta czasy SL. Wraz ze mną Meg na sprzęt, który także pamięta SL (lata 2007, kiedy jeszcze na nim coś było w SLu widać - obecnie nic). I... Szukałyśmy czegoś, gdzie znów mogłybyśmy odżyć w świecie 3D.

wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lepsza), 4 GB HDD, podłączenie do Internetu

Ściągnęłam początkowo triala, ale nastawiona po Shayi na polskie cuś, włączyłam... Zobaczyłam angielski i zrezygnowałam. Później przeczytałam komentarz Morri pod poprzednim postem. Krążyłam koło komputera... Hmmm... Kurcze spodobały mi się te Elfy Księżycowe. No to poczekałam na Tali aż wróci z pracy i...

Evegreenelf
Frakcja: Alliance
Realm: Eitrigg

Misje okazały się nie tak trudne. Poza tym Tali obiecała mi pomagać itd. Też ma Night Elfa, a zwie się on Talisha (server ten sam). Popołudniowa gra w piątek sprawiła, że w sobotę wyruszyłyśmy po Battlechesty. Dałam się wciągnąć na dobre... I powstał Blood Elf.

Eveamarant
Frakcja: Horde
Realm: Sporeggar

Blood Elfem gram jednocześnie z Tali, jak mamy możliwość i czas. Spotkać można na tym serwerze Morri (Morri) i Ando (Grinarou), o czym wspomnieli w komentarzu. :)

A Night Elf i Dranei (Evabluemoon, Sporregar) kiedy mnie najdzie. ;)

Strasznie szkoda, że w Blood Elfach nie ma Druidów, ale trudno... Druidem jestem w frakcji Alliance, a w Horde Warlockiem. I mam zajebiaszczego demonka, który mi pomaga... :D



I na koniec dodam, że polecam zaczynać od Battlechesta, bo kolejny dodatek nie jest potrzebny aż do 70 levela. Ach... I jakby ktoś chciał mam kod Trialowy 10 dni... :) Bo nie ukrywamy, że miło by było zobaczyć też inne znane twarze z Second Life... Desio? Max? Daro? ...reszta? :>

3 komentarze:

Drevni Kocurek ^^ pisze...

PS. Na trialowym kodzie ode mnie osoba chętna będzie miała dostęp do Blood Elfów i Dranei, które normalnie w Trialu są zablokowane... :)

(Tak mi przynajmniej Tali mówi)

Kto chętny?

Rudzik Parapetowiec pisze...

Tak patrzam na te screeny i mi się łezka w oku kręci. A co jak się kod trialowy skończy?

Drevni Kocurek ^^ pisze...

Czemu Ci się łezka kręci?

Jak się skończy kod trialowy to trzeba kupić Podstawkę albo BattleChesta w empiku, albo z ich strony pobrać Full za jedyne 14,99$ ;)

My wybrałysmy opcję pudełkową.

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner