13 kwietnia 2011

Wiedźmin Versus

Jak to wiadomo, jak to przy Maluszkach bywa... Zaczął Elf znów na nowo grać w WV. Konto tam założyłam... Oj dawno temu... Jak jeszcze nie powróciłam na dobre do SL. Nim poznałam Talishę...

Od tamtej pory gra zmieniła się bardzo. Wtedy skupiona była na bitwie między uczestnikami i z tego co pamiętam do wyboru były dwie rebelie, a potem jedna z trzech postaci...

Teraz jest tak, że są misje, podróże, i dodatkowo arena z innymi graczami. Najgroźniejsze do pokonania są przerazy... Wiedźmini - różnie bywa... My sobie pomykamy czarodziejkami. :)


Tak więc zapraszamy Was do gry:
Tak zapraszam ja- http://versus.thewitcher.com/#/world1,pl/register,380729
a to link od Tali- http://versus.thewitcher.com/#/world1,pl/register,1294996

Od Was zależy która z nas dostanie w prezencie 5000 orenów :p

Lub... Jeśli chcecie nas wspomóc w grze i podarować Mandragorę... Codziennie jest inny link.

Ale to w kolejnym poście, codziennie będę podawała link do Mandragor dla mnie i Tali :)
Bądźcie czujni!

Bywajcie ;p

Ylf.*

*nie chciało mi się przelogowywać ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner