21 lutego 2009

Sobotni wieczór pełen wrażeń :)

Gdy logowałam się dziś do SL'a nie spodziewałam się, że dzień będzie tak pełny wrażeń ;) Desio niespodziewanie w czasie imprezy w Sky stał się króliczkiem. Uzi porwała go w swe ramiona i razem zniknęli. Po chwili Desio zawołał mnie do nich na voice. I dopiero zaczęło się szaleństwo. Uzi usłyszała głosik elfa ^^ Ja znów usłyszałam śliczny głosik Desia, a Misterio chodził i śpiewał. I chyba jego mówienie logotywy na rynku zainicjowało szaleństwo :D Uzi szła tzrymając Desia na rekach, jako slicznego króliczka i rozmawiając na voice zwiedzaliśmy wyspę. Stanęło na tym, że pojawił się Sql ze swoim "mrrrr" głosem ^^ i temat gier się zaczął. Tak oto więc Dsx vel Viking spędził wieczór w królewskich ramionach, a ja przegrywając z Krzyśkiem w Riversi.

Uzi ma subtelny i ponętny głos jak na Królową ^^ W głosie Uzi można się zakochać!

I aż się chce zacytowac Desia patrząc na to zdjęcie:

[14:56] Dsx Viking: aj tam wieczorek wylewny zrobie
[14:56] Dsx Viking: co mi tam
[14:56] Dsx Viking: niech mi dusza spiewa
[14:56] Eve Amoufhaz: :D
14:56] Eve Amoufhaz: kopiuje to XD
[14:57] Dsx Viking: NIE! :D

Mi dusza będzie śpiewać jak będę się kładła spać z uśmiechem :)
Dziękuję za wspaniały wieczór Wam oboje :)

2 komentarze:

Dsx pisze...

wkręcacie mnie z tym moim głosem chyba :)

Uzi Boa pisze...

ech, zawsze miałam słabość do pluszaków, bajek animowanych i gier komputerowych... :)

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner