16 września 2010

Screenów trochę.

Desio, może jednak dasz się zachęcić...? ;)

Bardzo mi się moja postać podoba. Druid to był strzał w dziesiątkę.
Ale obiecałam sobie na nim nie poprzestawać... Jak dojdę do 80 poziomu to obiecałam sobie Blood Elfa. tylko muszę pomyśleć, bo nie jestem do końca pewna, czy Warlock mi odpowiada...

Szczególnie mi się podoba, bo mogę być misiem, foką, kotem i niedźwiedziem.
Kota lubię najbardziej, mimo że mam mało "efektów" z nim póki co... Ale pobiegać fajnie. :)

Do następnego ;)

1 komentarze:

Daro Spitteler pisze...

hehe no to widać , że WoW bakcyla masz :P
tak jak ja ostatnio w Rappelz PL mam bakcyla bo :
http://pl.rappelz.gpotato.eu/News/?TC=0300000000&TNO=1118897
Wiem jestem materialistą :D

Prześlij komentarz

 

Little Elf in WonderLand :) © 2008 . Distributed by Blogger Templates. Design By: SkinCorner